dimarts, 19 de juliol del 2011

Tocant el setè cel

Ha estat una sorpresa agradable comprovar que he figurat dins les 20 novel·les més votades per rebre el premi el setè cel, que cada any otorga l'Ajuntament de Salt a escriptors que han publicat l'any anterior. I dic comprovar, perquè fa pocs dies vaig conèixer casualment a l'escriptor Jordi Dausà, que també està nominat amb la seva novel·la Manual de supervivència, i va ser ell qui em va fer saber que hi figurava. Li vaig haver de confessar que no ho sabia. Hi ha gent que m'ha comentat a vegades que visc en un altre món...  En fi, vull donar les gràcies a tots aquells que m'heu donat suport i que heu fet que La Ciutat de les Finestres entrés en la preselecció per aquest premi saltenc.

2 comentaris:

Núria Martí Constans ha dit...

Enhorabona, Pau! Fa dos anys, jo vaig quedar finalista... i en Miquel Pairolí, esclar, guanyador. Recordo perfectament el seu discurs... que parlava de morts.
En fi, que està molt bé això de saber que et llegeixen! Una abraçada!

Pau Planas ha dit...

Gràcies Núria, i enhorabona a tu també, que ja he vist que tornaves a figurar entre els nominats... abusona! he he...